LET OP: TOTALE UITVERKOOP : VOORWAARDEN
al onze gepersonaliseerde producten worden op maat gemaakt.
hierdoor beschikt de consument niet over het recht om van de aankoop af te zien!
eenmaal de bestelling de status "in verwerking" heeft, is de bestelling definitief en kan geen terugbetaling meer geëist worden.
indien de bestelling de status "betaling ontvangen" heeft, en dus nog niet verwerkt werd, kan de bestelling nog omgezet worden in een waardebon (zie verder "annuleren niet-verwerkte bestelling")
bij kwaliteitsproblemen, beschadiging door transport of fouten van onze kant, kan je ons dit natuurlijk altijd melden. iedere klacht wordt serieus behandelt en we trachten samen tot een voldoeninggevende oplossing te komen.
binnen een termijn van tien werkdagen na ontvangst van uw bestelling kan de consument niet-gepersonaliseerde producten terugbezorgen. de consument dient ons hiervan altijd schriftelijk (via e-mail) op de hoogte te brengen. het artikel dient in onbeschadigde en ongebruikte toestand en voldoende gefrankeerd in de originele verpakking te worden terugbezorgd. niet aangemelde of onvoldoende gefrankeerde retourzendingen zullen niet worden gecrediteerd!
artikelen die ons worden terugbezorgd onder deze voorwaarden, worden binnen een termijn van tien werkdagen door ons terugbetaald door middel van een waardebon (zie verder).
verzendingskosten, door ons of door de consument gemaakt, worden niet terugbetaald, de consument ontvangt dus de aankoopprijs min het bedrag van de verzendingskosten.
betreft het een artikel dat verkeerdelijk werd geleverd door easypeas, dan nemen wij de kosten voor verzending wel op ons.
indien een reeds betaalde bestelling (of deel ervan) geannuleerd wordt voor deze is verwerkt (status "betaling ontvangen"), kan deze worden omgezet in een waardebon (zie verder).
hou er a.u.b. rekening mee dat jouw online betaling ons geld heeft gekost (ong. 2% van het betaalde bedrag) en ook een terugbetaling via de betaalprovider is niet gratis. verder is het boekhoudkundig erg lastig om een terugbetaling te verwerken (opnieuw kosten voor ons). gemiddeld komt de kost van een terugbetaling in geld voor ons neer op 5-10 euro. wettelijk mogen we je deze kost niet aanrekenen, maar we willen je er wel op wijzen, zodat je begrijpt waarom wij steeds in eerste plaats kiezen om je terug te betalen in de vorm van een waardebon.
onze waardebonnen blijven standaard 2 jaar geldig, ze blijven steeds beschikbaar in je account (je hoeft ze dus niet zelf bij te houden en je kan ze niet verliezen). we doen ook echt niet moeilijk als je na deze datum toch nog gebruik wil maken hiervan, stuur ons eenvoudig weg een mailtje en we reactiveren de waardebon. het gaat tenslotte om jouw geld.
de waardebon kan gebruikt worden voor al onze producten op de website, dus niet enkel voor het product die je annuleerde of terugstuurde. en we gaan ervan uit dat je toch zeker nog eens een van onze leuke producten kan gebruiken in de toekomst? voor elk feestje (jong of oud) hebben we wel iets!
we hopen dan ook op je begrip dat je de waardebon aanvaardt als terugbetaling.
zie ook onze algemene voorwaarden.